Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Wiosna na łące

BĄDŹMY RAZEM

Kiedy przeskrobaliście, przytulać się lubiliście.

Temat: Wiosna na łące - 01.04.2020 – środa

Cel: - rozwijanie mowy,  poznawanie przyczyn ochrony roślin, analiza zdania.

1. Rozmowa na temat wczesnowiosennych kwiatów, poznanie gatunków chronionych.

https://www.youtube.com/watch?v=qr3D0hJttWc – (3 minutowy filmik o roślinach chronionych )

2. Zabawy z zastosowaniem rymowanki o przebiśniegu. Gdy poczuł, że zbliża się wiosna, przebił śnieg i na świat się wydostał.

3. Liczenie słów w zdaniu np.:

Przebiśnieg przebija śnieg.

Przebiśnieg ma białe, delikatne płatki.

4. Układanie zdań przeczących do podanych zdań twierdzących np.: − W piekarni kupimy mleko.   − W piekarni nie kupimy mleka.

5. Rysowanie po śladzie, bez odrywania kredki od kartki.

Karta pracy na dole strony

6. Składanie w całość pociętych obrazków wczesnowiosennych kwiatów.

Obrazek znajduje się na dole strony. Proszę, żeby rodzic przeciął dziecku obrazek na 4 części i dał do ułożenia

7. Zabawa ruchowa z elementem wyprostnym – Wiosenne kwiaty budzą się do życia.

8. Oglądanie filmu pt. „Wiosna” z muzyką Antonio Vivaldiego o tym samym tytule.

https://www.youtube.com/watch?v=Z_tk-AhlA1o( 3 minutowy filmik )

9. Nauczyciel ( rodzic ) pyta dzieci:
Kto zamieszkuje łąkę?; Czym jest łąka?; Komu potrzebne są owady (np. pszczoły, osy;)? Co można robić na łące?

https://www.youtube.com/watch?v=bgmm4e9ARw4&t=82s – ( 3 minutowy filmik )

10. Zabawa ruchowa „Spacer po łące” – dzieci idą po łące i witają się ze spotkanymi zwierzętami w ich języku, np. z pszczołą bzz,bzz., z myszką polną pi,pi.

                                                                                                                      

                                                                                                                        Przygotowały nauczycielki

                                                                                                                        Anna Kawka, Aneta Woźniak