Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

W kinie

Wtorek  13.04.2021

  1. „W fotelu kinowym” – zabawa słuchowa. prosi, aby dzieci wygodnie usiadły jak w fotelu kinowym i aby podały nazwy przedmiotów przedstawionych na obrazkach. Następnie dzieci liczą sylaby w poszczególnych słowach, wskazują głoskę na początku. Młodsze dzieci tylko dzielą wyrazy na sylaby.
  1. Zestaw ćwiczeń porannych nr.16

– „Uciekaj myszko do dziury” – ćwiczenia z elementem czworakowania. Połowa dzieci staje w kręgu, trzyma się za ręce i unosi je tak, aby można było swobodnie przebiegać pod nimi na czworakach. Pozostałe dzieci są myszkami – wbiegają do środka kręgu i z niego wybiegają. Na hasło: kot! krąg się zamyka. Tworzące go dzieci przysiadają, a złapane myszki powiększają krąg.

– „Kto silniejszy” – ćwiczenia siłowe – mocowanie. Dzieci w parach siedzą przodem do siebie w siadzie rozkroczny, mają stopy zwarte ze stopami współćwiczącego, wspólnie trzymają oburącz szarfy za końce. Jedno z ćwiczących dzieci odchyla się do leżenia na plecach i przeciąga współćwiczącego do skłonu w przód, po czym dzieci zamieniają się. Na hasło: Kto silniejszy! przeciągają się i odchylają do tyłu w tym samym momencie.

Zajęcia główne:

  1. „Liczymy w parach” – zabawa matematyczna. Dzieci dobierają się w pary. Każda para ma do dyspozycji komplet 10 liczmanów, kartki z liczbami od 1 do 8. Jedno dziecko z pary próbuje ułożyć zadanie do wykonania przez drugie dziecko. Drugie dziecko wykonuje je za pomocą liczmanów.
  1. „Zamieniamy się biletami” – zabawa dydaktyczna z elementami zabawy ruchowej. Dzieci poruszają się po sali w dowolnych kierunkach, na sygnał zamieniają się biletami i siadają na miejscach wskazanych na otrzymanym bilecie.
  1. „Kukiełka z łyżki drewnianej” – zabawa plastyczna. Gromadzimy dla każdego dziecka: jedną drewnianą łyżkę, włóczkę, kokardki, klej, piankę kreatywną lub ścinki tkanin, folię samoprzylepną, drut kreatywny, nożyczki. Dzieci ozdabiają drewniane łyżki tak, aby powstały postaci – doklejają włosy, elementy twarzy, ubranie. Z drutu kreatywnego tworzą ręce. dla każdego dziecka: jedna drewniana łyżka, włóczka, kokardki, klej, pianka kreatywna lub szmatki, folia samoprzylepna, drut kreatywny, nożyczki

Inne formy:

  1. „Coś na f ” – zabawa spostrzegawcza. Dzieci podają nazwy przedmiotów znajdujących się w sali lub poza nią. Za pomocą gestodźwięków (klaskania, tupania) określają, czy w danym słowie występuje głoska f.
  1. „Zatrzymujemy film” – zabawa ruchowa. Dzieci poruszają się po sali według rytmu. Podczas przerwy w muzyce stają nieruchomo – jak zatrzymana klatka filmu.

Piosenki:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=JitEZdvs0aQ– Magiczne miejsce
  2. https://www.youtube.com/watch?v=DQESNlivkIQ– Zabawa w teatr z królewną Wisłą

Kolorowanki:

  1. http://www.supercoloring.com/pl/kolorowanki/malarz-artysta-malujacy-na-plutnie
  2. http://www.domowyprzedszkolak.pl/item/malarz-102
  3. https://www.e-kolorowanki.eu/zawody/zawod-malarka-kolorowanka-do-druku/zawody-kolorowanka-do-druku-malarz/

Karty pracy:

  1. https://eduzabawy.com/karty_pracy/dokoncz_obrazek/dzien-kredki/– dokończ obrazek – kredki
  2. https://eduzabawy.com/karty_pracy/grafomotoryka/dzien-kredki/– rysowanie po śladzie – kredki

Praca z KP4.5 – przeliczanie elementów, odzwierciedlanie liczby za pomocą symboli. Rozwijanie percepcji wzrokowej. • KP4.5, kredki

Zabawy plastyczne:

  1. https://www.hellowonderful.co/post/melted-crayon-art/– praca plastyczna ze startych na tarce kredek woskowych
  2. https://www.arbuziaki.pl/jesienne-drzewa-diy-jesienne-prace-plastyczne/– jesienne drzewo ze strużyn z kredek
  3. http://www.kreatywniewdomu.pl/2017/05/struzynowy-paw-paw-inny-niz-wszystkie.html– paw ze strużyn z kredek

Zabawy matematyczne:

  1. https://fenek.pl/img/pdf/karty_pracy_miejsca.pdf– połącz w pary pasujące obrazki „Miejsca”
  2. http://www.supercoloring.com/dot-to-dots/dancing-ballerina– połącz kropki „Baletnica”